ДОСВІД США У ПРОВЕДЕННІ ВИБОРЧИХ КАМПАНІЙ
Ключові слова:
виборчі кампанії в США, зарубіжні методики електорального маркетингу, діяльність маркетингових і консультативних служб США
Анотація
Розглядається досвід проведення виборчих кампаній в США, як країни з значним позитивним потенціалом у цьому напряму. Аналізуються зарубіжні методики електорального маркетингу, діяльності маркетингових і консультаційних служб. Обґрунтовується, що навіть провідні методики не повинні сліпо копіюватися вітчизняними політологами. Весь електоральний досвід, накопичений зарубіжною політичною наукою, повинен бути вивчений, виходячи з українських соціально-політичних реалій.
Посилання
1. Алтухова Н. Ю. Электоральный маркетинг как разновидность политического маркетинга [Електронний ресурс] / Н. Ю. Алтухова. -Режим доступу: http://www.superinf.ru/view_helpstud.php?id=1972
2. Бебик В. М. Информационно-коммуникационный менеджмент в глобальном обществе : психология, технологии, техника паблик рилейшнз : монографія / В. М. Бебик. - К. : МАУП, 2005. - 440 с.
3. Дэвис Дж. Исследования в рекламной деятельности: теория и практика / Дж. Дэвис ; пер. с англ. Е. Кушнеренко, О. Полищук. - М. : Издательский дом «Вильямс», 2003. - 864 с.
2. Бебик В. М. Информационно-коммуникационный менеджмент в глобальном обществе : психология, технологии, техника паблик рилейшнз : монографія / В. М. Бебик. - К. : МАУП, 2005. - 440 с.
3. Дэвис Дж. Исследования в рекламной деятельности: теория и практика / Дж. Дэвис ; пер. с англ. Е. Кушнеренко, О. Полищук. - М. : Издательский дом «Вильямс», 2003. - 864 с.