ДЕТЕРМІНАНТИ ВПЛИВУ МАС-МЕДІА НА ФОРМУВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ ПОЛІТИКИ
Ключові слова:
міжнародна політика, міжнародні відносини, ЗМІ
Анотація
Досліджено роль засобів масової інформації у перебігу соціально-політичних процесів. Визначено чинники впливу мас-медіа на формування міжнародної політики. У контексті наукового пошуку проаналізовано етапи розвитку ЗМІ як інструменту політичної комунікації, визначено їхні функції на сучасному етапі розвитку міжнародних відносин, можливості впливу на конструювання світової громадської думки.
Посилання
1. Ваганова О. В. Роль засобів масової комунікації у процесі глобалізації : автореф. дис...канд. політ. наук : 23.00.03 / Ваганова Ольга Вікторівна ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. – К., 2003. – 16 с.
2. Кукіна З. Міжнародний інституційний механізм регулювання діяльності засобів масової інформації / З. Кукіна // Часопис Київського університету права. – 2012. – № 2. – С. 354-357.
3. Лалл Дж. Мас-медіа, комунікація, культура: глобальний підхід / Дж. Лалл. – К. : К.І.С., 2002. – 261 с.
4. Орлова В. Глобальные телесети новостей на информационном рынке / В. Орлова. – М. : РИП-холдинг, 2003. – 166 с.
5. Остапенко М. Політична комунікація : теоретичні аспекти дослідження / М. Остапенко // Політичний менеджмент. – 2012. – № 3. – С. 135-144.
6. Пантелєєв В. В. Історична періодизація інформаційно-психологічного впливу ЗМІ / В. В. Пантелєєв // Політичні технології – спецвипуск Українського центра політичного менеджменту – К., 2008. – С. 313-321.
7. Політологічний енциклопедичний словник : Навч. посібник для студентів вищ. навч. закладів. – К. : Генеза. – 1997. – 395 с.
8. Указ Президента України «Про культурно-інформаційний центр у складі закордонної дипломатичної установи України» № 142/2006 від 20.02.2006 р. [Електронний ресурс] // Верховна Рада України : Офіційний веб-портал. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/142/2006.
9. Філенко І. Історична ретроспектива еволюції ролі ЗМІ в міжнародних відносинах / І. Філенко // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2012. – Вип. 107 (Ч. ІI). – С. 181-187.
10. Cohen B. The Press and Foreign Policy, Princeton / B Cohen. – NJ : Princeton University Press, 1963. – 288 р.
11. Lind William S. 4th Generation Warfare / William S. Lind. – USA : Castalia House, 2015. – 134 p.
12. O’Heffernan P. Mass Media and American Foreign Policy: Insider Perspectives on Global Journalism and the Foreign Policy Process / P. O’Heffernan. – Norwood : Ablex – 1991. – 262 р.
13. Schwartzenberg R.-J. Sociology Politique / R.-J. Schwartzenberg. – Paris : Editions Montchrestien, 1988. – 566 p.
14. Seib P. The Al-Jazeera effect: How the new global media are reshaping world politics [Електронний ресурс]. – Washington D.C. : Potomac Books Inc., 2008. – Режим доступу: https://books.google.ru/books?id=OxkQm7IuMi8C&printsec=frontcover&source =gbs_ge_summary_r&cad=0#v=onepage&q&f=false.
15. Siapera E. Cultural Diversity and Global media. The Mediation of Difference / E. Siapera. – Chichester, West Sussex, UK; New York : Blackwell Publishing, 2010. – 212 p.
2. Кукіна З. Міжнародний інституційний механізм регулювання діяльності засобів масової інформації / З. Кукіна // Часопис Київського університету права. – 2012. – № 2. – С. 354-357.
3. Лалл Дж. Мас-медіа, комунікація, культура: глобальний підхід / Дж. Лалл. – К. : К.І.С., 2002. – 261 с.
4. Орлова В. Глобальные телесети новостей на информационном рынке / В. Орлова. – М. : РИП-холдинг, 2003. – 166 с.
5. Остапенко М. Політична комунікація : теоретичні аспекти дослідження / М. Остапенко // Політичний менеджмент. – 2012. – № 3. – С. 135-144.
6. Пантелєєв В. В. Історична періодизація інформаційно-психологічного впливу ЗМІ / В. В. Пантелєєв // Політичні технології – спецвипуск Українського центра політичного менеджменту – К., 2008. – С. 313-321.
7. Політологічний енциклопедичний словник : Навч. посібник для студентів вищ. навч. закладів. – К. : Генеза. – 1997. – 395 с.
8. Указ Президента України «Про культурно-інформаційний центр у складі закордонної дипломатичної установи України» № 142/2006 від 20.02.2006 р. [Електронний ресурс] // Верховна Рада України : Офіційний веб-портал. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/142/2006.
9. Філенко І. Історична ретроспектива еволюції ролі ЗМІ в міжнародних відносинах / І. Філенко // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2012. – Вип. 107 (Ч. ІI). – С. 181-187.
10. Cohen B. The Press and Foreign Policy, Princeton / B Cohen. – NJ : Princeton University Press, 1963. – 288 р.
11. Lind William S. 4th Generation Warfare / William S. Lind. – USA : Castalia House, 2015. – 134 p.
12. O’Heffernan P. Mass Media and American Foreign Policy: Insider Perspectives on Global Journalism and the Foreign Policy Process / P. O’Heffernan. – Norwood : Ablex – 1991. – 262 р.
13. Schwartzenberg R.-J. Sociology Politique / R.-J. Schwartzenberg. – Paris : Editions Montchrestien, 1988. – 566 p.
14. Seib P. The Al-Jazeera effect: How the new global media are reshaping world politics [Електронний ресурс]. – Washington D.C. : Potomac Books Inc., 2008. – Режим доступу: https://books.google.ru/books?id=OxkQm7IuMi8C&printsec=frontcover&source =gbs_ge_summary_r&cad=0#v=onepage&q&f=false.
15. Siapera E. Cultural Diversity and Global media. The Mediation of Difference / E. Siapera. – Chichester, West Sussex, UK; New York : Blackwell Publishing, 2010. – 212 p.