Структуризація освітньої системи в сучасному постіндустріальному суспільстві
Анотація
Статтю присвячено аналізові сучасних викликів освітній системі та визначенню шляхів вдосконалення системи вищої освіти в умовах сучасного постіндустріального суспільства. Визначено суспільні та науково-технічні аспекти переваги парадигми «освіти впродовж всього життя» на відміну від системи «освіти на все життя».
Посилання
Буйлова Л. Н. Непрерывное образование – неформальное образование – дополнительное образование детей: проблемы и перспективы
актуализации / Л. Н. Буйлова // European Researcher. – 2013. – Vol. 41. – Iss. 2 – P. 359-366.
Кривцова В.М. Вища освіта та Болонський процес / В. М. Кривцова, Н. М. Колісниченко. – Одеса : ОРІДУ НАДУ, 2005. – 172 с.
Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті // Освіта України. – 2001. – № 29. – 18 липня.
Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи : монографія / за ред. І.А. Зязюна. – К. : ВІПОЛ, 2000. – С. 29–30.
Про вищу освіту : Закон України № 1556-VII від 01.07.2014 / Верховна Рада України // Офіційний вісник України. – 2014. – № 63. – Стор. 7. – Ст. 1728. Код акту 73423/2014.
Adult education trends and issues in Europe [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ec.europa.eu/education/pdf/doc268_en.pdf
Barrett B. F. D. Challenges in the adoption and use of OpenCourseWare: experience of the United Nations University [Електронний ресурс] / Brendan F. D. Barrett, Velma I. Grover, Tomasz Janowski, Hanneke van Lavieren, Adegboyega Ojo, Philipp Schmidt // Open Learning. – 2009. – № 1. – Режим доступу : http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/02680510802627803
Making a European area of lifelong learning a reality [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ec.europa.eu/education/