Компетентнісний підхід в оцінюванні якості освіти в контексті нового Закону України «Про вищу освіту»
Анотація
Виконано компаративне дослідження досвіду здійснення компетентнісного підходу при оцінюванні якості освіти в провідних зарубіжних країнах. Надано характеристику особливостей структури та змісту реалізації компетентнісного підходу в освітніх системах США, Великобританії, Франції та Німеччини. Визначено риси подібності та розбіжності в його реалізації.
Посилання
Звонников В. И. Измерения и качество образования / В. И. Звонников. – М. : Логос, 2006. – 312 с.
Иванов Д. А. Компетентностный подход в образовании. Проблемы, понятия, инструментарий / Д. А. Иванов, К. Г. Митрофанов, О. В. Соколова. – М. : Академия, 2003. – 112 с.
Зимняя И. A. Педагогическая психология / И. А. Зимняя. – 2-е изд., доп., испр. и перераб. – М. : Логос, 2005. – 382 с.
Хуторской A. B. Ключевые компетенции как компонент личностноориентированного образования / А. В. Хуторской // Народное образование. – 2003. – № 2. – С. 58-64.
Болонский процесс: поиск общности европейских систем высшего образования (проект TUNING) / под науч. ред. В.И. Байденко ; Исслед. центр проблем качества подгот. специалистов. – М., 2007. – 213 с.
Lucia A. D. The art and science of competency models: Pinpointing critical success factors in organizations / A. D. Lucia, R. Lepsinger. – San Francisco, Calif. : Jossey-Bass/Pfeiffer, 1999. – 197 р.
Baker F. B. Item response theory: parameter estimation techniques / F. B. Baker. – N.Y. : Marcel Dekker, 2004. – 495 р.
Educational Measurement / ed. by R. L. Linn. – N.Y. : Macmillan, 1989. – 312 р.
Звонников В. И. Проведение мониторинга качества образования / В. И. Звонников, Η. Ф. Ефремова, H. H. Найденова, М. Б. Челышкова ; Исслед. центр проблем качества подгот. специалистов. – М., 2005.