Правове і суспільне значення публічної інформації

  • Е. Е. Аблякімова Національний університет «Одеська юридична академія»
Ключові слова: публічна інформація, значення публічної інформації

Анотація

В даній статті аналізується поняття та основні признаки публічної інформації. Визначається її значення, як об’єкту інформаційних відносин. Характеризуються комунікаційні моделі забезпечення доступу до публічної інформації.

Біографія автора

Е. Е. Аблякімова, Національний університет «Одеська юридична академія»

здобувач кафедри морського та митного права

Посилання

Круковский Я. Информационная парадигма самоорганизации в обеспечении устойчивого развития общества [Електронний ресурс] / Я. Круковский. – Режим доступу : http://lpur.tsu.ru/Public/art2002/sbornik/029.htm

Бачило И. Л. Информационное право / И. Л. Бачило, В. Н. Лопатин, М. А. Федотов; под. ред. акад. РАН Б. Н. Топорнина. – СПб. : Юридический центр Пресс, 2001. – 789 с.

Кормич Б. А. Інформаційне право : підручник / Б. А. Кормич. – Харків : Бурун і К, 2011. – 334 с.

Правове забезпечення інформаційної діяльності в Україні : монографія / за ред. Ю. С. Шемшученка, І. С. Чижа – К. : Юридична думка, 2006. – 384 с.

Закон України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 р. № 2939-VI // Відомості Верховної Ради України. – 2011. – № 32. – Ст. 314.

Закон України «Про інформацію» від 02 жовтня 1992 р. № 2657-XII (В редакції Закону від 13.01.2011 № 2938-VI) // Відомості Верховної Ради України. – 2011. – № 32. – Ст. 313.

Шеннон К. Работы по теории информатики и кибернетике / Клод Шеннон; пер. с англ. – М. : Иностранная литература, 1963 – С. 718.

Fuchs, Ralph F. Attorney General's Manual on the Administrative Procedure Act, Prepared by the United States Departmentof Justice; The Federal Administrative Procedure Act and the Administrative Agencies, Vol. VII of the New York University School ofLaw Institute Proceedings // Indiana Law Journal: Vol. 23: Iss. 3, Article 16. – Р. 373.

Public Information Handbook. – Office of the Attorney General of Taxes, 2012. – Р. 2.

Кащавцева С. Политическая коммуникация: проблемы, ожидания, возможности / С. Кащавцева // Социология: теория, методы, маркетинг. – 2002. – № 1. – С. 104.

Див: Кравченко В. И. Власть и коммуникация: проблемы взаимодействия в информационном обществе / В. И. Кравченко. – СПб. : Издательство Санкт-Петербургского государственного университета экономики и финансов, 2003. – С. 134.

Опубліковано
2020-11-09