Медіаполітика
сутність поняття
Анотація
У статті розглядаються поняття «медіа», «медіатизація політики», «медіакратія», «медіапростор». Аргументується, що з погляду політології медіаполітику варто розглядати як процес, у результаті якого держава, політичні партії, громадяни й інші політичні актори прагнуть впливати на ЗМІ з метою підпорядкування їхньої діяльності своїм інтересам, а саме, управляти соціально-політичними наслідками поширення новітніх технологій ЗМІ.
Посилання
Маклюэн Г. М. Понимание Медиа: Внешние расширения человека / Г. М. Маклюэн. – М. : Жуковский : «КАНОН-пресс-Ц», «Кучково поле», 2003. – 464 с.
Юдина Е. Н. Медиапространство как культурная и социальная система / Е. Н. Юдина. – М., 2005. – 232 с.
Ховалыг Д. В. Коммуникативная природа ценностей и их трансформация в медийном пространстве / Д. В. Ховалыг // Полис. – 2008. – № 1. – С. 61 – 67.
Недбай В. В. Сучасні політичні комунікації: медійно-технологічний аспект / В. В. Недбай. – Одеса : Астропринт, 2009. – 366 с.
Бард А. Netoкратия. Новая правящая элита и жизнь после капитализма / А. Бард, Ян. Зондерквист : пер. с англ. [Електронний ресурс]. – СПб. : Стокгольмская школа экономики в СанктПетербурге, 2004. – 252 с. – Режим доступу : avatargroup.ru/booksreader.aspx?dbid=304>
Лиллекер Д. Дж. Политическая коммуникация. Ключевые концепты / Д. Дж. Лиллекер. – Харьков : Гуманитарный центр, 2010. – 300 с.
Huff D. How to lie with statistics / D. Huff. – New York : W.W.Norton, 1954.
Соловьев А. И. Политический дискурс медиакратий: проблемы информационной эпохи / А. И. Соловьев. – Полис. – 2004. – № 2. – С. 124 – 133.
Нежданов Д. В. «Политический рынок» как системообразующая метафора современного политологического дискурса / Д. В. Нежданов, О. Ф. Русакова // Полис. – 2011. – № 4. – С.158 – 170.
Больц Н. Азбука медиа / Н. Больц. – М. : Европа, 2011. – 136 с.
Квицинский М. Ю. Социально-политическая ответственность средств массовой информации в постсоветской России : автореф. дисс. … канд. полит. наук : спец. 23.00.02 – политические институты, этнополитическая конфликтология, национальные и политические процессы и технологии / М.Ю. Квицинский. – М., 2007. – 22 с.
Шампань П. Делать мнение. Новая политическая игра / П. Шампань ; пер. с фр. – М. : Sociо-Logos, 1997. – C.154 – 155.
Башук А. І. Медіа і політика на сучасному етапі: точки дотику / А. І. Башук // Наукові записки Інституту журналістики. – 2009. – Т. 36. – С.154 – 158.
Московичи С. Век толп. Исторический трактат по психологии масс / С. Московичи ; пер. с фр. – М. : Академический проект, 2011 – 396 с.
Вартанова Е. Л. Медиаэкономика зарубежных стран : учеб. пос. / Е. Л. Вартанова. – М. : Аспект Пресс, 2003. – 335 с.