Наукові трактовки моделювання як методу дослідження та його застосування для аналізу процесу розвитку системи освіти
Анотація
В статті розглянуто наукові засади використання методу моделювання у дослідженні розвитку системи освіти. Визначено головні риси теоретичних моделей освіти.
Посилання
Пащенко Ф. Ф. Введение в состоятельные методы моделирования систем: в 2-х ч. / Ф. Ф. Пащенко. – М.: Финансы и статистика, 2006. – Ч. 1: Математические основы моделирования систем. – 328 с.
Плотинский Ю. М. Модели социальных процессов: 2-е изд., перераб. и доп. / Ю. М. Плотинский. – М.: Логос, 2001. – 296 с.
Штофф В. А. Моделирование и философия / В. А. Штофф. – Л.: Наука, 1966. – 302 с.
Философский энциклопедический словарь: 2-е изд. – М.: Советская энциклопедия, 1989. – 816 с.
Кондаков Н. И. Логический словарь-справочник / Н. И. Кондаков. Отв. ред. Д. П. Горский. – М.: Наука, 1975. – 720 с.
Вартофский М. Модели. Репрезентация и научное понимание. – М., 1988.
Немчинов B. C. Избранные произведения / B. C. Немчинов. – М.: Наука, 1970. – Т. 3. – 490 с.
Моисеев Н. Н. Математика в социальных науках / Н. Н. Моисеев // Математические методы в социологическом исследовании. – М., 1981. – С. 10 – 24.
Баранов Г. С. Модели и метафоры в социологии К. Маркса / Г. С. Баранов // Социологические исследования. – 1992. – № 6. – С. 128 – 142.
Горбатенко В. П. Політичне прогнозування: теорія, методологія, практика / В. П. Горбатенко. – К.: Генеза, 2006. – 400 с.
Гансова Е. А. Сучасна соціальна та гуманітарна політика в контексті соціологічної науки / Е. А. Гансова. – Одеса, 2000. – 72 с.