Сучасна система мас-медіа як умова досягнення соціального консенсусу

  • Т. П. Хлівнюк Інститут інноваційної та післядипломної освіти ОНУ імені І. І. Мечникова
Ключові слова: мас-медіа, система мас-медіа

Анотація

У статті розглядається мас-медіа як невід’ємна складова політичного процесу, як умова досягнення консенсусу між владою та пересічними громадянами.

Біографія автора

Т. П. Хлівнюк, Інститут інноваційної та післядипломної освіти ОНУ імені І. І. Мечникова

кандидат політичних наук, доцент кафедри соціальних теорій 

Посилання

Мовчан П. Медіа-конструювання та громадська думка [Текст] / П. Мовчан // Віче. – 2008. – № 9/10. – С. 24-25.

Яковлев Д. В. Політична взаємодія як комунікативний процес : медіатизація, демократизація, раціоналізація / Д. В. Яковлев. – Одеса : Астропринт, 2009. – 288 с.

Інформаційне законодавство: Збірник законодавчих актів: У 6-ти тт. / за заг. ред. Ю. С. Шемшученка, І. С Чижа. – Т. 5. Міжнародноправові акти в інформаційній сфері. – К. : ТОВ «Видавництво «Юридична думка», 2005. – 328 с.

Ірха К. О. Діяльність політичної опозиції як чинник впливу на масмедійний портрет України / К. О. Ірха // Політологічні записки : зб. наук. пр. – Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. – Вип. 2 (6). – С. 214-224.

Потураєв М. Р. Консенсусний потенціал політичної комунікації в умовах ідеологічного плюралізму: автореф. дис. … канд. політ. наук: 23.00.02 / М. Р. Потураєв; Дніпропетр. нац. ун-т. – Д., 2005. – 18 с.

Опубліковано
2020-12-08