Базові принципи формування верифікованих описів системи освіти
Анотація
У статті розглядаються базові принципи побудови таких описів системи освіти, які можуть бути піддані подальшій верифікації. Головним засобом формування верифікованих описів окремих станів системи освіти є банки та бази даних, відносно створення яких слід дотримуватись певних процедур та принципів.
Посилання
Ківалов С. В. Дослідження станів розвитку системи освіти: бази даних та їх правовий зміст // Актуальні проблеми політики : зб. наук. пр. – Одеса, 2012. – Вип. 46. – С. 3 – 9.
Григорьев Ю. А. Банки данных : уч. для вузов / Ю. А. Григорьев, Г. И. Ревунков. – М. : Изд-во МГТУ им. Н. Э. Баумана, 2002. – 318 с.
Системы управления базами данных и знаний : справочное издание / отв. ред. А. Н. Наумов. – М. : Финансы и статистика, 1991. – 348 с.
Ульман Д. Д. Введение в системы баз данных / Д. Д. Ульман, Д. Уидом ; пер. с англ. – М. : Лори, 2000. – 374 с.
NESSTAR [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.nesstar.com/index.html
Nesstar Publisher: Advanced Data Management [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.nesstar.com/software/publisher.html