Актуальні аспекти впровадження гендерного підходу у вищих навчальних закладах
Анотація
Стаття розкриває актуальні аспекти щодо інтеграції гендерного підходу в національну систему вищої освіти на сучасному етапі. Аналізуються форми та методи недискримінаційних підходів до освіти та професійної підготовки. Акцентується увага на співвідношенні гендерного підходу у навчанні та традиційного.
Посилання
Гришак С. М. Науково-педагогічні дослідження гендерної освіти у формуванні егалітарної ідеології / С. М. Грищак // Віс. Луган. нац. пед. ун-ту імені Тараса Шевченка. – 2007. – № 6 (123). – С. 47-55.
Гришак С. М. Про поняття «гендер» у контексті професійної підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери / С. М. Грищак // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2005. – № 3. – С. 74-77.
Кікінеджі О. Паритетна демократія: ґендер у освітній парадигмі вищої школи: досвід та перспективи [Електронний ресурс] / О. Кікінеджі // Матеріали круглого столу «Гендерна освіта в Україні: досвід, проблеми, перспективи». – 2010. – Режим доступу : http://gender.at.ua
Руденко Н. Вровадження гендерного підходу в систему вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. Руденко. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua
Приходькіна Н. О. Інтеграція ґендерних досліджень в систему вищої освіти України: проблеми та інновації / Н. О. Приходькіна // Педагогічні науки : зб. наук. пр. Ч. І. – Суми : СумДПУ ім. А. Макаренка, 2006. – С. 66 – 72.
Ягремцева А. О. Гендерний підхід у педагогіці вищої школи Німеччини [Електронний ресурс] / А. О. Ягремцева. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua