Освіта в досягненні гендерної справедливості

теорія та практичні особливості

  • О. О. Каретна Національний університет «Одеська юридична академія»
Ключові слова: освіта, гендерна справедливість

Анотація

В статті розглядається проблема ролі освіти в досягненні гендерної справедливості. Аналізується сутність та роль гендерної освіти, а також розглядається гендерна педагогіка, яка виступає компонентом громадянського суспільства.

Біографія автора

О. О. Каретна, Національний університет «Одеська юридична академія»

асистент кафедри соціальних теорій

Посилання

Гендерная педагогика [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ket-met.ru/gendernaya-pedagogika/gendernoe-vospitaniev-shkole/

Рамберг И. Насилие в отношении молодых женщин в Европе [Електронний ресурс] / Ингрид Рамберг / Совет Европы 2001 г. – Режим доступу: http://www.eycb.coe.int/eycbwwwroot/eng/documents/Violence A…

Берн Ш. Гендерная психология. / Ш. Берн – СПб. : Прайм – ЕВРОЗНАК, М. : Олма – Пресс, 2001. – 320 с.

Костикова И., Митрофанова А., Пулина Н., Градская Ю. Перспективы гендерного образования в России: взгляд педагога. // Высшее образование в России, 2001, № 2. с 68-75.

Опубліковано
2021-02-25